Konečný důkaz manipulace ČT s veřejným míněním
Asi jste byli mnohokrát informováni Českou televizí o tom, jak neférové a zmanipulované bylo referendum o připojení Krymu k Ruské federaci. Nechme teď toto téma stranou.
Slyšeli jste od ČT ve stejném počtu o tom, že bylo zmanipulováno naše referendum o vstupu do EU? Ano, naše vláda zmanipulovala referendum tím, že vyčlenila 200 mil. Kč (v poměru k velikosti státního rozpočtu by to dnes odpovídalo částce zhruba 435 mil. Kč) na informační kampaň, která informovala občany pouze o výhodách členství v EU. Nevýhody byly zamlčeny!
Jak objektivní zůstala Česká televize? Zmínila vůbec někdy fakt, že došlo k jasné manipulaci? Každý rok k výročí našeho vstupu do EU má k tomu příležitost. Nenašla jsem jedinou zmínku!
Ve Švýcarsku by takto zmanipulované referendum zrušil federální soud. To se stalo například v roce 2019, kdy Nejvyšší federální soud v Laussane zrušil platnost celostátního referenda, protože se prokázalo, že občané nebyli plně informováni.
Co je ještě horší, je fakt, že EU s tímto vědomím přijala nového člena. Tím sama potvrdila svou nedemokratičnost a toleranci k manipulaci.
K tomu, aby se naše země stala skutečně demokratickou, prosperující a spravedlivou, budeme potřebovat nová pravidla. Jaký systém považuji za maximálně pronárodní, demokratický a vedoucí k prosperitě všech občanů? Mohu říct, že pouze švýcarský politický systém. Máme se hodně co učit. K tomu, aby tyto myšlenky byly slyšet, však budu potřebovat váš hlas. Podpořte mne, prosím, v senátních volbách – volební obvod č. 72 Ostrava-město.
Děkuji
Pynelopi Cimprichová
PS: více na svycarska-demokracie.cz
2 Odpovědi
Upřesním: Na kampaň bylo přiděleno bez schválení parlamentem 200 miliónů korun z rozpočtové kapitoly Ministrestva zahraničí ČR. Tyto peníze měly být podle všech demokratických zvyklostí rozděleny rovným dílem mezi zástupce i odpůrce vstupu. Nejen že se tak nestalo, vláda sáhla dokonce k „nulové variantě“. Organizacím, které odmítaly vstup, nedala žádné prostředky. Jednalo se o flagrantní porušení všech demokratických principů. Ministerstvo zahraničí ČR, které mělo tuto agendu na starosti, nejprve vyčlenilo pro organizace z určených 200 milionů pouze 7 milionů. Zbylých 193 milionů rozdělila komise MZV bez výběrového řízení jednotlivým reklamním agenturám, které z našich daní i z daní odpůrců EU zadávaly televizní šoty a vytvářely billboardy z propagandistickým obsahem ANO pro vstup. Pro odpůrce vstupu se tak „smrskly“ státní peníze na pouhých 7 milionů.
A jak to bylo s oněmi 7 miliony?
Po poctivém podání projektů, které počítaly s alternativou vládní kampaně a pohybovaly se v řádu milionů, bylo všem organizacím odmítajícím vstup do EU sděleno, že bohužel nebyly jejich projekty schváleny a nedostaly nic. Těchto sedm milionů, komise MZV přidělila organizacím podporujícím vstup. Tímto byla pro stát otázka rozdělení peněz vyřízena. Občané neměli možnost se proti tomuto výroku odvolat a kampaň spěla ke svému vyvrcholení. A Boušková s Vydrou, stejně jako MacDonagh s Monika MacDonagh-Pajerovou – vůdkyní SSM měli žně.
Petr Pokorný
srovnávat referendum na Krymu a o vstupu do EU vypovídá dostatečně o kognitivních schopnostech autorky. ouvej